تبریک مروارید به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۰۳۷۹
تبریک مروارید به مناسبت روز خبرنگار
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن پیام دکتر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به این شرح است:

باسمه تعالی                

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است. فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان عرصه رسانه است.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی، از مهم­ترین ویژگی ها و رسالت­ های خبرنگاری است.

به عنوان مثال، در سال جدید که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شد و هم چنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است، رسانه ها، خط مقدم مقابله و پیشگیری از این بیماری بوده اند و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده اند.امید است در کنار جانفشانی مدافعین سلامت، با همراهی رسانه ها و همکاری مردم، شاهد نابودی ویروس کووید 19 باشیم.

حال که شیوع این بیماری، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری هر ساله  را گرفته است، ضمن قدردانی مجدد از تمامی صاحبان قلم و پیام آوران عرصه‌ دانایی، تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

  جعفر مرواید

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز