سارق زورگیر کمتر از ۲ ساعت در کرج دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۱۵۲۷
سارق زورگیر کمتر از ۲ ساعت در کرج دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و لوازم با ارزش یکی از شهروندان کرده بود، در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت اموال یکی از شهروندان با شیوه زورگیری در منطقه حصارک بالا شهر کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 32 قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله ماموران گشت به محل اعزام و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مالباخته داخل خیابان در حال تردد بوده که در این حین یک نفر به سمت وی آمده و به زور و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی همراه و وجه نقد وی نموده و به سرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه مشخصات ظاهری سارق دریافت و با گشت زنی هدفمند در خیابان های اطراف؛ در کمتر از 2ساعت سارق زورگیر شناسایی و با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد و اموال مسروقه از متهم، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی های به عمل آمده به جرمش مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز