فرماندار فردیس:

شورای حل اختلاف در خصوص انتخاب شهردار فردیس تصمیم می گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۱۸۲۹
شورای حل اختلاف در خصوص انتخاب شهردار فردیس تصمیم می گیرد
فرماندار فردیس در خصوص حواشی بوجود آمده در این شهر و آخرین وضعیت انتخاب شهردار گفت: انتخاب شهردار جدید حواشی و اتفاقات خاص خود را داشت و شورای حل اختلاف در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ابوالفضل اینانلو اظهار کرد: 4 تن از نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر فردیس با ترک جلسه فرایند انتخاب شهردار را فاقد رسمیت کردند و بحث شهردار به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری فردیس اقدام به موقعی در این خصوص داشته است گفت: باید هرچه سریع تر مسئله مربوط به انتخاب شهردار خاتمه یابد و باید به آنچه شورای حل اختلاف تصمیم می گیرد تمکین شود.

فرماندار فردیس مجموع عملکرد شورای اسلامی این شهر را در دوره نخست ضعیف دانست و گفت: مطالبات مردم به هیچ عنوان تحقق پیدا نکرد اما باید پذیرفت که تمام شوراها در نخستین تجربه خود با مشکلاتی مواجه هستند.

اینانلو تصریح کرد: شورای اسلامی شهر فردیس در حالی پای به سال چهارم خود می گذارد که سایر شوراهای کشور دارای 20 سال تجربه هستند و تمام این حواشی را پشت سر گذاشته اند.

وی در خصوص شهرداری مشکین دشت نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه بحث مربوط به مشکین دشت با انتخاب آقای بغدادی بعنوان شهردار ختم بخیر شد و باتوجه به توانایی ای که از ایشان سراغ داریم انتظار می رود نقشی پررنگ در توسعه این شهر داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز