رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان کرد:

معرفی موفق ترین دستگاه دولتی کردستان در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۲۴۹۰
معرفی موفق ترین دستگاه دولتی کردستان در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی
رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کردستان گفت: در راستای خدمت به مردم اداره کل ورزش و جوانان موفق به واگذاری بیشترین پروژه ها به بخش خصوصی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهرام نصراللهی زاده در جلسه واگذاری دو پروژه ورزشی بخش دولتی استان به بخش خصوصی که با حضور استاندار کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان موفق ترین دستگاه دولتی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی شناخته شده است و انگیزه خوبی در این دستگاه برای واگذاری پروژه های نیمه تمام وجود دارد.

بهرام نصراللهی زاده اظهار داشت: تمام توان دولت در بخش واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی در این است با زمینه سازی و تسهیل گری، کمک های بلاعوض به بخش خصوصی، پروژه ای نیمه تمام و در حال احداث به بخش خصوصی واگذار شود تا این پروژه ها  در خدمت مردم قرار گیرند و از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه معتقدیم بخش غیردولتی باید به حداکثر سود مشروع و قانونی برسد، گفت: در واگذاری پروژه های نیمه تمام دنبال سخت گیری نیستیم و امیدواریم با واگذاری این پروژه ها و اجرای آن توسط بخش خصوصی زمینه بهرمندی مردم از این ظرفیت ها که در حال حاضر بلااستفاده مانده فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  علاوه بر اینکه شرایط مناسب و تسهیل گری لازم در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش دولتی مورد تاکید است در بودجه سال 98 و در بودجه سال 99 هم اجازه داریم یک بخش کمک بلاعوض به سرمایه گذار داشته باشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز