مدیرعامل سازمان بهشت زهرا :

بهشت زهرا روزانه ۶ بار ضد عفونی می شود / تاکنون تلفات کرونایی در پرسنل نداشتیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۲۵۷۴
بهشت زهرا روزانه ۶ بار ضد عفونی می شود / تاکنون تلفات کرونایی در پرسنل نداشتیم
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه بهشت زهرا روزانه ۷ مرتبه ضدعفونی می شود گفت: تاکنون ۶ بار غربالگری کرونایی صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ تلفاتی در پرسنل نداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید خال پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همزمان با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در بهشت زهرا کنار مردم عزیز و داغدار بوده‌ایم اظهار داشت: بحران کرونا در تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا بی سابقه و غیر قابل تصور بود.

وی با بیان اینکه انتهای بحران کرونا مشخص نیست گفت: شرایط بسیار سختی به همه مردم و پرسنل بهشت زهرا تحمیل شده اما همه همکاران در این مجموعه با عشق و علاقه و تلاش مضاعف به کار و ارائه خدمات ادامه داده و ادامه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه برای حفظ جان و سلامت پرسنل بهشت زهرا تا کنون از اعضا ۶ بار غربالگری کرده‌ایم بیان داشت: خوشبختانه تا کنون تلفاتی نداشتیم و در صورت مثبت شدن تست‌ها تا زمان بهبودی قرنطینه انجام شده است.

خال افزود: برای حفظ جان پرسنل و مردم مراجعه کننده ۷ بار در روز بهشت زهرا ضد عفونی می‌شود و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.

وی اظهار داشت: همه جهان در زمینه مدیریت اجساد و تدفین کم آورده و با مشکل مواجه شده‌اند کشورهایی مثل ایتالیا و آلمان و اوکراین مشکل داشتند اما دیدیم که در بهشت زهرا مردم تکریم شدند و سعی کردیم در کنار مردم داغدار و متالم باشیم و در خصوص سایر ادیان الهی نیز کمک‌هایی صورت گرفته و خروجی آن افتخاری برای نظام اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز