فرمانده انتظامی گنبد:

اقتدار نظام مرهون زحمات خبرنگاران است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷۰
اقتدار نظام مرهون زحمات خبرنگاران است
فرمانده منطقه نظامی شهرستان گنبدکاووس در مراسم تجلیل از خبرنگاران و‌ اهالی رسانه، گفت: نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را مرهون تلاش و زحمات خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، سرهنگ محمود علیفر در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و انعکاس رویدادها توسط اهالی رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران بازوی قوی نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ زیر بنا و بستر توسعه جامعه در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی در تلاشند که این بستر را نابود کنند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید براینکه رسانه ها ابزاری موثر در مقابله با جنگ نرم و آگاهی بخش به جامعه هستند، خاطرنشان کرد: تلاش خبرنگاران در اغنا افکار عمومی و برقراری حس آرامش و امنیت  ستودنی است.

سرهنگ علیفر خبرنگاران را حلقه ارتباطی بین مسئولین و مردم دانست و گفت: خبرنگان در  کاهش آسیب های اجتماعی موثر بوده و نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را مرهون زحمات اهالی رسانه است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال سرقت ها نسبت به سال گذشته  ۸ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: کشف مواد مخدر نیز ۹۴ درصد افزایش یافته و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری ۲۰ قاچاقچی و تحویل به مراجع قضایی خبرداد و افزود: ۳۲ پرونده قاچاق تشکیل و کالاهای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان ضبط شد.

سرهنگ علیفر  با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت، از  شهروندان تقاضا کرد: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان میشوند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و اهالی رسانه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز