با حکم مسعود شریعتی انجام شد؛

انتصاب نخستین معاون ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۳۱۸۰
انتصاب نخستین معاون ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، آزاده دهقان به سمت معاون توسعه ورزش بانوان استان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور "مسعود شریعتی" مدیرکل و معاونین، مسؤلین ستادی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار و "آزاده دهقان" بعنوان معاون توسعه ورزش بانوان این اداره کل منصوب و حکم وی توسط مدیرکل به وی اعطا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تبریک این انتصاب گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در چارت سازمانی، معاونت توسعه ورزش بانوان ایجاد شده که با توجه به تعهد، تجارب و عملکرد قابل قبولی که خانم دهقان در زمان مسولیت بعنوان رئیس گروه ورزش بانوان داشته اند، وی به عنوان اولین معاون ورزش بانوان انتخاب و منصوب شده است.

شریعتی افزود : با این وجود انتظار می رود با برنامه ریزی بهتر و تلاش بیشتر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بانوان استان یزد باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بانوان ادامه داد: پتانسیل ها و ظرفیت های ورزش بانوان استان یزد به صورت ویژه و با یک نگاه دقیق علمی و برنامه محور، می تواند سهم بسزایی در کسب افتخارات در میادین آسیایی و جهانی برای ورزش کشور رقم بزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: نگاه عدالت محور به توسعه ورزش بانوان از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و این امر در هر شهرستان یک سالن اختصاصی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که امیدوارم در ادامه نیز با برنامه ریزی به این امر توجه بیشتری صورت پذیرد و هم در ورزش قهرمانی و هم همگانی شاهد ارتقا چشمگیری باشیم.

در این نشست آزاده دهقان معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز به ارائه برنامه ها چشم اندازهای آینده ورزش بانوان استان پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز