رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد:

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومانی در مازندران

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷۱
افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومانی در مازندران
دکتر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور، در یک برنامه تلویزیونی تولید صدا و سیمای مرکز مازندران، گفت: 10 پروژه عمرانی با اعتبار 577 میلیارد تومانی تا پایان امسال در استان مازندران افتتاح می‌شود. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، در یک برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه 10 پروژه عمرانی با 577 میلیارد تومان در بخش عمرانی تا قبل از پایان سال در استان بهره‌برداری می‌شود، افزود: تاکنون برای این طرح‌ها 388 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و مابقی اعتبار نیز تأمین و پرداخت می‌شود.

او از دستگاه‌های مرتبط خواست به وعده‌های خود عمل و برای تکمیل 10 پروژه تلاش کنند و تاکید کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی، طرح‌های تولیدی در کشاورزی، صنعتی و خدمات بوده که اکنون نیمه تمام است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: علاوه براین برای برنامه جهش تولید امسال پروژه‌های اساسی و مهم در مازندران طراحی و عملیاتی شده است.

دکتر نوبخت یادآور شد: با تکمیل پروژه‌های جهش تولید، چهار هزار و 872 فرصت شغلی جدید نیز در استان ایجاد می‌شود و شش هزار و 390 میلیارد تومان نیز به ارزش افزوده تولیدات، افزوده می‌شود که این طرح‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اظهار داشت: 18 طرح تولیدی نیمه تمام در بخش‌های کشاروزی، صنعتی، خدماتی و شرکت‌های دانش بنیان در مازندران با اعتباری بیش از 1400 میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی تا پایان این دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز