معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

هدف از اعمال محدودیت در شکل برگزاری عزاداری ، حفظ سلامت مردم است

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۱
هدف از اعمال محدودیت در شکل برگزاری عزاداری ، حفظ سلامت مردم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هدف از اعمال محدودیت در شکل و مکان های برگزاری عزاداری در ماه محرم ، حفظ سلامت مردم است.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در گفت و گو با شبکه استانی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در کشور و استان حاد است و برای کنترل این بیماری باید از اجتماعات پرهیز شود.

وی تصریح کرد: عزاداری اردبیل که در سال های گذشته با حضور دستجات محلات ششگانه در بازار انجام می گرفت، امسال به این شیوه برگزار نخواهد شد.

ندایی اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا مخالف برگزاری عزاداری محرم نبوده و مردم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در فضای باز و با تعداد اندک می توانند این مراسم را برگزار کنند.

معاون استاندار اردبیل گفت: دستگاههای دولتی ، نهادها و مداحان نیز بر نحوه عزاداری و نظارت بر پروتکل ها مسئولیت دارند و باید از هر گونه اجتماع که موجب سرایت ویروس می شود، جلوگیری کنند.

ندایی با اشاره به ویژگی خاص برخی روستاها و شهرستان های استان در برگزاری مراسم عزاداری به صورت چند صد و یا هزار نفری خواستار ممانعت از برپایی چنین تجمعات برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.

وی با اشاره به تعییر شیوه نذورات در سالجاری از همشهریان خواست نذورات خود را به صورت نقدی و یا کالاهای معیشتی در قالب کمک مومنانه در اختیار نیازمندان  بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز