دیروز صورت گرفت:

پیام استاندار اردبیل به مناسبت ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۳۵۲۱
پیام استاندار اردبیل به مناسبت ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی
استاندار اردبیل به مناسبت ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی پیامی صادر نمود.

به گزارش برنا، مهندس اکبر بهنامجو استاندار اردبیل به مناسبت 22 مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

توان و قدرت اصلی هر ملتی در بطن آن ملت نهفته است و تا زمانیکه دولت و حاکمیت ها نتوانند از ظرفیت نهفته ملت سرزمین خویش بهره بگیرند راهی بسوی پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور فراهم نمی شود. دولت ها معمولا" منتخب مردم و چکیده آرای آنان هستند و این بدان معنا نیست که تمام توان و استعداد مردم در حکومت داری و اداره مملکت به دولت مردان سپرده شده باشد بلکه دولت مردان باید در وحله اول توان بهره مندی از استعدادهای بالفعل و بالقوه نهفته در دل ملت را داشته باشند و بی گمان توسعه پایدار جامعه در گرو همراهی و سازما نهای مردم نهاد و تشکلهایی است که از بطن مردم برخاسته و برای مردم تلاش می نمایند.

روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامی داشت این روز از زحمات و تلاش های ارزشمند یکایک نیکوکاران و فعالان نیک اندیش اجتماعی قدردانی نماییم .مخصوصا" در این زمان بحران زده که کشورمان هم در تحریم اقتصادی و ظالمانه دشمنان قرار دارد و هم شیوع ویروس کوید 19 زندگی را بر مردم سخت و دشوار کرده است . اینجانب از تمامی خیرین ، نیک اندیشان عرصه سلامت ، فعالان اردوهای جهادی ، موسسات خیریه و تمامی تشکل هایی که تحت عنوان نیروهای داوطلب مبارزه با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته در تلاش هستند قدردانی نموده و ضمن تبریک روند تشکل ها و مشارکت های اجتماعی توفیق روز افزون این عزیزان را در پراکندن عطر همدلی و صمیمیت ، از درگاه ایزد منان خواستارم .

اکبر بهنامجو

استاندار اردبیل

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز