حمایت از مرکز رشد و توسعه شهرستان مریوان

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۴۱۹۲
حمایت از مرکز رشد و توسعه شهرستان مریوان
فرماندار شهرستان مریوان گفت: درخواست ما حمایت از مرکز رشد و توسعه شهرستان مریوان است و امیدواریم با حمایت‌های لازم مرکز رشد دارای ملک مختص به‌خود شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، ارتیکاس اقبال فرماندار مریوان در تماس ویدویی با معاون پژوهشی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه مریوان از لحاظ گردشگری منحصر به فرد است، اظهار داشت: مریوان از لحاظ صنایع دستی در سطح بین‌المللی قرار دارد و با داشتن مرز باشماق دومین مرز ترانزیتی کشور و بازار عراق از ظرفیت‌های خوبی برای صادرات و توسعه کالاهای فناورانه برخوردار است.

فرماندار شهرستان مریوان تصریح کرد: مرکز رشد مریوان به جوانان دو شهرستان خدمات ارائه می‌دهد و مردم منطقه همواره زیر فشارهای خارجی بوده که نیاز است امکانات بیشتری در اختیارشان قرار دهیم.

وی ادامه داد:درخواست ما حمایت از مرکز رشد و توسعه شهرستان مریوان است و امیدواریم با حمایت‌های لازم مرکز رشد دارای ملک مختص به‌خود شود.

معاون پژوهش و فناوری رئیس جمهور نیز در ادامه با اشاره به اینکه از مرکز رشد مریوان حمایت لازم را خواهیم داشت گفت: از لحاظ مادی و بودجه ای هیچ گونه مشکلی نداریم و هر اندازه فضا باشد حمایت خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز