استاندار لرستان:

پژوهش‌های سیره علوی باید در جامعه و زندگی شخصی افراد تأثیرگذار باشد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶۱
پژوهش‌های سیره علوی باید در جامعه و زندگی شخصی افراد تأثیرگذار باشد
سید موسی خادمی گفت: پژوهش های سیره علوی می تواند ما را به آنچه امام علی می خواست، نزدیک تر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی روز یکشنبه در یازدهمین همایش ملی سیره علوی  که  به صورت ویدئو کنفرانس و با رویکرد سلامت در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود ضمن تقدیر از پژوهشگران حاضر در همایش ،اظهار کرد: پژوهش های سیره علوی می تواند ما را به آنچه امام علی( ع)می خواست، نزدیک تر کند و با تلاش شما پژوهشگران فهم اهداف این امام آسان تر می شود .

اوافزود: مدیران و دست اندرکاران استان با استفاده از مطالعات و پژوهش های این همایش، کیفیت امورات اجرایی را بالاتر ببرند .

خادمی  با بیان اینکه حکومت داری در اسلام از مهمترین محورهای مورد بحث در همایش سیره علوی است، تصریح کرد: حکومت امیرالمومنین علیه السلام علیرغم اینکه کوتاه بود ولی به عنوان الگوی حکومت اسلامی مورد پذیرش است و تا زمان برقراری حکومت عدل امام عصر ( عج ) با این شیوه راه به درستی طی می شود .

استاندار لرستان بیان  کرد: فرمان تاریخی امام علی ( ع ) به مالک اشتر تمامی جنبه های حکومت داری اسلامی را به وضوح مشخص کرده و دنیایی از فعالیت های علمی در آن دیده می شود .

 خادمی با بیان  اینکه پژوهش‌های سیره علوی باید در جامعه و زندگی شخصی افراد نیز تأثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد : برخی پژوهش ها ممکن است نیاز امروز ما نباشد اما در هر لحظه که ضرورت داشته باشد می توان از آن بهره گیری کرد .

او یادآورشد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از آنچه که در گذشته انجام شده، با برنامه، دقیق و هدفمند این همایش را در سال های آینده برگزارکنیم و شاهد تأثیر آن در توسعه استان باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز