در گفتگو با یک پیشکسوت فوتبال کرج مطرح شد:

البرز شایسته داشتن تیمی در لیگ برتر است/ اهالی فوتبال همبستگی لازم را ندارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲۲
البرز شایسته داشتن تیمی در لیگ برتر است/ اهالی فوتبال همبستگی لازم را ندارند
اهالی فوتبال به خصوص پیشکسوتان مجید حمیدی را به خوبی می شناسند. سالها حضور در فوتبال کرج و فعالیت در جایگاه های مختلف در کنار بانی شدن برای برگزاری بازی های دوستانه وخیرخواهانه میان بازیکنان نام آشنای سال های نه چندان دور فوتبال ایران در کارنامه فعالیت او دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در روزهایی که شیوع ویروس منحوس کرونا سبب شده کارها وبرنامه های او به مانند هر سال برگزار نشود گفتگویی کوتاه با این چهره خوش نام فوتبال داشته ایم که در ادامه می خوانید:

* آقای حمیدی به عنوان اولین سوال هر ساله به یاد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم بابک معصومی شاهد برگزاری بازی دوستانه ای با حضور چهره های شاخص و پیشکسوت بودیم ،چه چیزی باعث وقفه در این برنامه شده است؟

سال گذشته به دلیل نداشتن اسپانسر و فقدان حامی مالی نتوانسیم میزبان اهالی فوتبال باشیم، اما امسال با همراهی دوستان به دنبال برگزاری هر چه باشکوه تر این بازی و گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره های فوتبال بودیم که شیوع ویروس کُرونا باعث شد امکان برگزاری آن فراهم نشود و انشاالله حتما پس از رفع کرونا برگزاری آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

*به عنوان یک پیشکسوت و مربی باسابقه فوتبال آیا مسابقات تیم های البرزی را در لیگ های یک  و  دوکشور پیگیری می کنید؟

بله با جدیت تمام پیگیر فعالیت و نتایج آنها هستم و اگر فرصتی هم باشد برای تشویق آنها به استادیوم می روم . آرزو دارم استان البرز با داشتن استعدادهای  شایسته روزی در لیگ برتر تیم داشته باشد.

*از نظر شما علت فقدان حضور نماینده ای از البرز در لیگ برتر کشور چیست؟

به نظرم این عدم حضور را می توان از چند منظر مورد بررسی قرار داد .اول اینکه مسئولین شهری واستانی حمایت لازم را از ورزش به خصوص فوتبال ندارند.

برای مثال  در تمام شهرهای ایران اکثرا شهرداری ها تیم هایی را در لیگ های کشوری دارند ودر عرصه فوتبال سرمایه گذاری می کنند اما در البرز هیچگونه حمایتی از طرف شهرداری برای حضور در لیگ 1 و 2 یا برتر نمی شود و همین مساله موجب غیبت البرز در لیگ های سطح اول کشور شده است.

از دیگر سو نداشتن زمین چمن به اندازه کافی،نزدیک بودن البرز به تهران و بهره برداری تیم های تهرانی از ظرفیت های البرز ، فقدان همدلی و صمیمت و همبستگی لازم در نزد فوتبالی ها و مسئولان ومتاسفانه تا حدی حسادت و کم لطفی و قبول نداشتن همدیگر نیز مزید برعلت شده تا فوتبال البرز به جایگاه واقعی خود در کشور نرسد.

در عین حال معتقدم ورود غیر فوتبالی ها به این ورزش و اظهار نظر کردن های نابجا و مداخله آنها درمورد تیم ها نیز در بروز این شرایط بی تاثیر نبوده است.

*آقای حمیدی ظرفیت های فوتبال البرز را در چه سطحی می بینید؟

البرز در وجود خود توانایی هایی دارد که بیشتر کشورهای آسیایی هم به آن غبطه می خورند و آرزویشان  داشتن استعدادهای البرزی است.

ما بیش از 40 -50 مربی و کمک مربی با دانش در لیگ های مختلف ایران داریم که هر کدام به نوعی برای البرز آبروداری کرده اند و هر وقت در لیگ مربیگری کردند قابل تحسین بوده اند و پرچم البرز را بالا نگه داشته اند.

در عین حال بیش از 500 بازیکن در رده های مختلف در لیگ های ایران و تیم های تهرانی بازی می کنند و در صورتی که البرز تیم در لیگ برتر داشته باشد به هیچ وجه شهر خود را رها نمی کنند و اولویت آن البرز است.

معتقدم فوتبال البرز از حیث نیروی انسانی به اوج قله رسیده است و با داشتن مدرسین با دانش و با اخلاقی مانند دکتر غلامرضا جهانی مدرس فیفا و ای اف سی  و همچنین علی اله کرم در کنار داشتن یک رئیس هیئت فوتبال دلسوز  وکمیته های فعالی چون آموزش وداوران می تواند جایگاهی رفیع تر برای خود در فوتبال کشور داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز