مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

ثبت ۹۲۱ فقره پرونده فرهنگی و هنری تسهیلات کرونا در سامانه کارا / رتبه ششم لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۵۰۱۸
ثبت ۹۲۱ فقره پرونده فرهنگی و هنری تسهیلات کرونا  در سامانه کارا / رتبه ششم لرستان
احمد حسین فتایی گفت: لرستان در زمینه تشکیل پرونده های فرهنگی و هنری " تسهیلات کرونا " در سامانه کارا، رتبه ششم کشور را از آن خود کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  فتایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ۲۶ مرداد ماه، لرستان توانست ۹۲۱ فقره پرونده فرهنگی و هنری تسهیلات کرونا را در سامانه کارا به ثبت برساند.

اوافزود: بر اساس این آمار استانهای تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران و لرستان به ترتیب بیشترین پرونده های فرهنگی و هنری تسهیلات کرونا را تشکیل داده و رتبه های اول تا ششم کشوری را کسب کردند.

فتایی تصریح کرد:تعداد اشتغال ثبت شده توسط استان در سامانه کارا  ۱۱۸۷ فقره و میزان تسهیلات درخواستی بیش از ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

او گفت: شهرستان خرم آباد بیشترین میزان ثبت نامی را داشته و پس از آن به ترتیب شهرستانهای دورود، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، دلفان، سلسله، پلدختر، ازنا، رومشگان و دوره قرار دارند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآورشد: جا دارد از زحمات فرید رحمتی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل و دبیر سامانه در استان به دلیل این عملکرد تشکر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز