به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛

برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» در لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۵۸۵۳
برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» در لرستان
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای دشت کربلا، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان به صورت آنلاین برگزار می شود.

برپایه این خبر؛ مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی در راستای اشاعه  گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع)، با محوریت جلد اول کتاب «حماسه حسینی» استاد شهید مرتضی مطهری و با شعار « هر خانه یک حسینیه» همزمان با ایام ماه محرم، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی، در دو بخش چهارگزینه ای و نقاشی (ویژه کودکان و نوجوانان)، آزاد است. مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور  به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می شود.

زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از ابتدای شهریور آغاز شده و تا  یک ماه ادامه خواهد داشت. در نهایت به 40 نفر از برندگان در بخش های مختلف جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است کتاب حماسه حسینی، مجموعه‌اى است دو جلدى که جلد اول آن شامل سخنرانی‌ها و جلد دوم مشتمل بر نوشته‌ها و یادداشت‌هاى استاد شهید  مرتضی مطهری درباره حادثه کربلاست. این کتاب شامل هفت فصل است. فصل اول تحت عنوان «حماسه حسینى» مجموعه سه سخنرانى استاد شهید تحت همین عنوان است که در حدود سال 1347 هجرى شمسى در حسینیه ارشاد ایراد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز