سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تشریح کرد:

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل/۲۹مرداد ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۶۵۵۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان را در تشریح و اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۵ بیمار جدید در مراکز درمانی این استان بستری شده و ۶ نفر دیگر از مبتلایان جان باختند.

به گزارش برنا،دکتر شهرام حبیب‌زاده  گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۲۸ نفر در اردبیل، پنج نفر در پارس‌آباد، چهار نفر در مشگین‌شهر، پنج نفر در گرمی و سه نفر در خلخال بستری و در حال مداوا هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۷۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۲ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: طی شبانه‌روز گذشته ۳۹ نفر با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال، کوثر و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سرعین، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهرستان اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

دکتر حبیب‌زاده، از اهالی استان اردبیل خواست تا برای مهار بیماری کرونا، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز