تاکید بر توجه واحدهای تولیدی به کیفیت محصولاتشان

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۷
تاکید بر توجه واحدهای تولیدی به کیفیت محصولاتشان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه صنعت برای مانایی در بازار و جلب مشتری بیشتر و توجه به صادرات به ارتقای کیفیت بیش از پیش نیاز دارد گفت: توسعه صنعت با تکمیل زنجیره فروش و بازاریابی میسر می گردد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه اقتصادی شفافیت اطلاعات و آمار و ارقام است، گفت: بهبود وضعیت امروز، نیازمند ترسیمی شفاف از جایگاه فعلی است.

وی زنجیره فروش و بازاریابی را لازمه توسعه صنعت دانست و اظهار داشت: تامین کننده مواد اولیه، طراح، توزیع کننده و فروشنده در بازار باید متصل به یک سیستم اطلاعاتی دقیق و جامع باشند.

صادقی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی باید ارتقای کیفیت و انعظاف پذیری را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: بنگاه‌های اقتصادی به نقاط ضعف و قوت خود آگاه باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه واحدهای اقتصادی در برابر تغییرات محیطی چابک باشند، افزود: تغییر نرخ ارز، بلایای طبیعی و ظهور رقبای جدید از جمله برخی از این تغییرات محیطی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز