به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار فرماندار و مدیران ادارات کلاردشت با امام جمعه شهرستان

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۸۷۵۳
دیدار فرماندار و مدیران ادارات کلاردشت با امام جمعه شهرستان
به مناسبت هفته دولت فرماندار و مدیران ادارات کلاردشت با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ همزمان با هفته دولت کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، با همراهی فرماندهی نیروی انتظامی انتظامی و مدیران ادارات این شهرستان با امام جمعه کلاردشت دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار کلاردشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن  ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه  اظهار داشت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به‌عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر فراهم آید و دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف برای همگان تشریح شود چراکه به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‌مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.

او افزود: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه‌روزی زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان کلاردشت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری، امام جمعه کلاردشت، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

او  افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند راه بزرگمردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

photo_2020-08-23_13-27-50

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز