با حضور مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

مجموعه ورزشی خصوصی‌ساز برادران کامیار مهاباد افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۸۸۳۴
مجموعه ورزشی خصوصی‌ساز برادران کامیار مهاباد افتتاح شد
در سومین روز هفته دولت و با حضور مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مجموعه ورزشی خصوصی‌ساز برادران کامیار مهاباد افتتاح شد.

به گزارش برنا از آذربایجان‌غربی، در سومین روز هفته دولت و با حضور سالک مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مجموعه ورزشی خصوصی‌ساز برادران کامیار در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی، متشکل از یک سالن چند منظوره و یک سالن چمن مصنوعی در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با هزینه ۶۰ میلیارد ریال احداث شده و فاز دوم آن قراراست شامل استخر سرپوشیده مطابق استانداردهای جهانی در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و سالن مسابقات چندمنظوره در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شود.

سجاد سالک مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در افتتاح این مجموعه گفت: با تمام فشارها و مشکلات، با کمک بخش خصوصی و نگاه به جوانان می‌توانیم توسعه کشور را سرعت ببخشیم و از منظر مشارکت بخش خصوصی و مخاطبان بخصوص جوانانی که قرار است از اماکن ورزشی استفاده کنند چنین مجموعه‌های ورزشی بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: راه کاهش آسیب‌های اجتماعی از راه ورزش و فعالیت‌های فرهنگی می‌گذرد و برای گسترش امکانات فرهنگی و ورزشی تلاش خواهیم کرد و در خصوص شهرستان مهاباد برای توسعه این مجموعه و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان از وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: تفاهم‌نامه با وزارت کار رفاه اجتماعی برای حمایت از طرح های خلاقانه جوانان کشور امضا شده که در این خصوص، تعاونی‌های جوانان ایجاد و تسهیلاتی برای آنان اختصاص خواهدیافت تا از این طریق، تعاونی‌ها اشتغالزایی برای جوانان شهرستان ایجاد کنند.

سالک گفت: برای این منظور جوانان ایده‌ها و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز