بازیکنان فعال در مسابقات استان، کارت سلامت دریافت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۹۵۷۲
بازیکنان فعال در مسابقات استان، کارت سلامت دریافت می‌کنند
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: با هماهنگی شکل گرفته بین هیئت فوتبال استان و هیئت پزشکی ورزشی، برای بازیکنان فعال در مسابقات مختلف استانی کارت سلامت صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن حیدری اظهار کرد: حفظ سلامت بازیکنان و ورزشکاران همیشه یکی از اولویت‌های هیئت فوتبال استان بوده و این مهم با شیوع ویروس کرونا خیلی جدی‌تر دنبال شده است، براساس همین دغدغه‌مندی، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فصل جاری مسابقات مختلف استانی اعم از فوتبال، فوتسال و فوتسال بانوان، با هماهنگی شکل گرفته بین هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و هیئت پزشکی، تمامی بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، کارت سلامت دریافت خواهند کرد.

وی افزود: بازیکنان تیم‌ها در گام نخست باید دارای کارت بیمه ورزشی باشند، سپس به یکی از مراکز پزشکی معرفی خواهند شد تا با کمترین و حداقل هزینه، برای آنها کارت سلامت صادر شود.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با این هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازیکنان با خیال آسوده و راحت وارد عرصه مسابقات می‌شوند و همچنین میتوانند شناختی هم از وضعیت جسمانی و سلامتی خود داشته باشند، مقدمات این کار فراهم شده و امیدواریم با همکاری هیات پزشکی ورزشی کار ارزشمند و موثری در عرصه فوتبال استان شکل گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز