استاندار اردبیل:

نیروی انتظامی پشتوانه نظم و امنیت جامعه است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳۴
نیروی انتظامی پشتوانه نظم و امنیت جامعه است
استاندار اردبیل گفت: نیروی انتظامی پشتوانه نظم و امنیت جامعه بوده و اقدامات آن در کاهش آسیب های اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: همراهی نیروی انتظامی در نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در سطح استان ، رعایت مناسب فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را سبب شد.

وی بیان کرد: تامین امنیت و نظم در جامعه به ایجاد آرامش فکری برای تولید کنندگان، فعالان اقتصادی و گردشگری منجر شده و گام های توسعه را سرعت بخشیده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی با فرهنگ سازی و نظارت بر اجرای قوانین در جامعه از جمله مهم ترین اقدامات نیروی انتظامی بوده که برای همگان ملموس است.

بهنام جو با اشاره به قرار گرفتن در ایام عزاداری سالار شهیدان افزود: حضور نیروهای انتظامی در جامعه با هدف نظارت بر روند اجرای برنامه های عزاداری باعث ایجاد نظم در این خصوص شده است.

وی در ادامه از تلاش برای اجرای جا ه های ایمن با هدف کاهش تصادفات خبر داد و گفت: ایمن کردن جاده ها از جمله مهم ترین اقدامات در راستای تکمیل فعالیت های پلیس در راه ها بوده که در این خصوص در استان جهش های خوبی داشته ایم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۰ کیلومتر از راههای استان چهار خطه بوده و این میزان باید به۷۴۰ کیلومتر برسد.

بهنام جو تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته سالانه ۶۰ کیلومتر از راه های استان چهار خطه می شود.

وی افزود: اعتبار امسال چهار خطه کردن راهها با افزایش از محل اعتبار سفر رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده که برای تخصیص و جذب این اعتبار تلاش می شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای برقراری نظم در جامعه گفت: در برخورد با هنجارشکنان در جامعه با کسی تعارفی نداریم و با مختل کنندگان نظم و امنیت برخورد می شود.

سردار هوشنگ حسینی افزود: ایجاد نظم و امنیت در جامعه مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی بوده و در این راستا فضا برای متخلفان در استان ناامن شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز