مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:

۲۰ درصد دانش آموزان پایه اول یزد هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه هنوز ۲۰ درصد دانش آموزان پایه اول استان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نکرده‌اند از والدین خواست برای ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در رابطه با ثبت‌نام دانش آموزان پایه اول گفت: از ۲۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آماده ورود به پایه اول در استان تنها ، ۲۵ هزار نفر آنها در مدارس ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود برای آموزش دانش آموزان تمهیدات لازم در تمام پایه‌ها به ویژه اول اندیشیده شده، زیرا سلامت دانش آموزان و معلمان مهم است و خانواده در این زمینه نگرانی نداشته باشد.

دانافر خاطر نشان کرد: پایه اول ابتدایی یک مقطع تحصیلی حساس و مهم است و نمی توان آموزش ناقص به این گروه از دانش آموزان ارائه داد و این اطمینان را به والدین می‌دهیم که اگر شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم نباشد، به هیچ وجه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه شرایط کرونا و مشخص نبودن پایان فعالیت این ویروس افزود: نمی توان آموزش را تعطیل کرد، انتظار از والدین این است که دانش آموزان در سن تعلیم و تربیت را در مدارس ثبت نام  کنند.

در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ ، ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز در مراکز آموزشی استان یزد به تحصیل مشغول بودند که این تعداد نسبت به سال تحصیلی قبل از آن ۶.۵ درصد افزایش داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز