دشتی، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی:

نام هلال احمر برای مردم آرامش و امنیت به ارمغان آورده است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۰۲۶۴
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای هلال احمر با حضور به موقع در حوادث، خدمات امدادی را به مردم و آسیب‌دیدگان ارائه می‌دهند که باید نسبت به تجهیز، تکمیل و رفع نیازهای امدادی این نهاد اقدام شود.

"محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت:  خدمات داوطلبانه هلال احمر که توسط اعضای آن انجام می‌شود بسیار باارزش است و کار در  این نهاد خدمت رسان به عنوان یک مجموعه اثرگذار در فعالیت‌های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوادث و بلایا بسیار پرثواب است. 

 وی با اشاره به خدمات حیاتی هلال احمر در حوادث به ویژه مناطق محروم خاط نشان کرد: همیشه تابلو و آرم هلال احمر برای مردم آرامش و امنیت خاطر به ارمغان آورده که این دستاورد محصول خدمات داوطلبانه و مردمی بودن این نهاد است. 

وی با اشاره به دیدار خود با دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و لزوم توجه به بحث کلان جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای پیگیری نیازها و  رفع مشکلات هلال احمر استان اعلام کرد.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت یک دستگاه عام المنفعه خدمت رسان بوده و نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی هست.

محسن حرازی گزارشی از فعالیت هلال احمر به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همت بلند خیرین داوطلب در کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر متأثر از آن ارائه کرد و همراهی ایشان را در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر خواستار شد.

در پایان جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر اردکان با  ارائه گزارشی از فعالیت‌ها به نقش قانونگذاری نمایندگان ، خواستار اصلاح و رفع ابهام از برخی قوانین موجود مرتبط با جمعیت برای تسهیل در امر خدمت رسانی و انجام کار داوطلبانه شد.

خارج نمودن داوطلبان فعال هلال احمر از شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان و همچنین تصویب طرح سرباز امدادگر (امریه) در راستای ایجاد علاقه و فرصت همکاری بیشتر جوانان و امدادگران فعال با هلال احمر از جمله مواردی بود که رییس جمعیت هلال احمر اردکان عنوان نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز