تجلیل از چهار ورزشکار فراملی شهرستان کامیاران

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۱۰۳۹
تجلیل از چهار ورزشکار فراملی شهرستان کامیاران
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از چهار ورزشکار قهرمان میادین فراملی شهرستان کامیاران تجلیل کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا، حامدجولائی مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان  به همراه  محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان کامیاران از چهار ورزشکار فراملی این شهرستان تجلیل کردند.
جولائی در این مراسم که رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از جامعه ورزشی کامیاران نیز در آن حضور داشتند با اشاره به توانمندی جوانان کردستانی در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی پیشرفت و رشد ورزش استان را حاصل تلاش و پشتکار این جوانان و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی ورزش دانست.
وی به وجود استعدادهای خوب در میان پسران و دختران کردستانی اشاره کرد و گفت؛ با مدیریت و حمایت مناسب این استعدادهای ناب در استان می توان در آینده به حضور و درخشش جوانان کردستانی در میادین آسیایی و جهانی امیدوار بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد؛ سال گذشته بیش از 45 تیم در رشته های مختلف به نمایندگی از استان کردستان در لیگ های برتر، دسته یک، دوم و سوم کشور حضور داشتند که این خود زمینه راهیابی ورزشکاران مطرح استان در بدنه تیم های ملی و عضویت ثابت در آنها را فراهم می کند.
"محسن فتحی" نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت؛ استان کردستان دارای جوانان مطرح و جویای نامی در عرصه ورزش است و این را می توان به وضوح در سراسر استان دید.
وی افزود؛ شهرستان کامیاران دارای استعدادهای نابی در رشته های مختلف به ویژه در رشته های همچون؛ بسکتبال، فوتبال، وزنه برداری، ورزش های رزمی و سایر رشته های دیگر است که با کمی حمایت می توانند در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند و نام کردستان و کشورمان ایران را در این میادین طنین انداز کنند.
گفتنی است؛ در پایان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همراه نماینده مردم در مجلس و رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران از آیدا گل محمدی عضو تیم ملی بسکتبال بانوان کشور، الناز باجلانی عضو تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بانوان کشور، میلاد محمدی ملی پوش رشته فوتبال ناشنوایان و معین احمدی عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور با اهدای لوح سپاس تجلیل و تقدیر کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز