سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

بازخوردهای "پویش آماده باش" مثبت و اثربخش است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۱۴۶۳
بازخوردهای پویش آماده باش مثبت و اثربخش است
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه تمام ظرفیت های موجود برای اجرای موفق پویش آماده باش در این استان به کار گرفته شده است گفت: خوشبختانه بازخوردهای مثبتی از این پویش در البرز شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، محمد اسفندیاری اظهار کرد: با گذشت یک ماه از پویش آماده باش خوشبختانه برنامه های متنوعی از سوی کمیته های مختلف هیئت استان در بستر فضای مجازی و بوستان های سطح شهرستان ها به اجرا درآمده است ومحتواهای تولیدی از کیفیت واثرگذاری لازم برخوردار بوده است.

وی افزود: آنچه در این  پویش بسیار به چشم آمد همراهی و هم افزایی همه خانواده ورزش همگانی استان بود و ما شاهد یک خیزش کم نظیر در ارتقاء سطح آمادگی عموم مردم بود وامید می رود بتوانیم تا پایان شهریورماه دیگر برنامه های مدنظر خود را نیز اجرایی کنیم.

اسفندیاری از سرگیری ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهرها با رعایت کامل پروتکل ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا تمام تلاش مربیان پارکی ما براین است تا اقشار مختلف مردم از ورزش دور نمانند و با تقویت توان جسمانی وآمادگی روحی و روانی خود را در برابر این ویروس منحوس به نوعی بیمه کنند.

متولی ورزش های همگانی استان البرز از برگزاری همایش بزرگ بانوان ورزشکار به عنوان یکی از برنامه های شاخص روزهای آینده خبرداد و گفت: همایش هفته گذشته آقایان در مجموعه انقلاب کرج بازخوردهای خوبی داشت و درصددیم با توجه به ظرفیت بالای بانوان این گردهمایی را نیز برای بانوان برگزار کنیم.

وی در پایان ازهمراهی و همکاری اداره کل ورزش وجوانان و خانواده بزرگ ورزش های همگانی قدردانی کرد و گفت: پویش آماده باش نشان داد چه ظرفیت های مغفول مانده ای در حوزه ترغیب مردم به امر ورزش داشتیم و جای خوشنودی است که فدراسیون ورزش همگانی با کلید زدن این پویش این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل مبدل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز