سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

پوشش امدادی به ۱۹۹ حادثه توسط هلال احمر گلستان در مرداد ماه گذشته

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۶
پوشش امدادی به ۱۹۹ حادثه توسط هلال احمر گلستان در مرداد ماه گذشته
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از انجام ۱۹۹ ماموریت امداد و نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه دیده توسط نجاتگران استان گلستان در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری ۴۹۸ نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۹ تیم امدادی به ۱۹۹ حادثه پوشش امدادی دادند.

 سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این بازه زمانی حوادث جاده ای و سوانح ترافیکی با ۱۴۸ مورد بیشترین تعداد حادثه را شامل شده است و سایر موارد مربوط به حوادث شهری ۲۶ مورد، خدمات حضوری ۱۳ مورد، کوهستان ۶ مورد، دریایی ساحلی ۲ مورد، ریزش آوار یک مورد، سیل و آبگرفتکی یک مورد و مناسبتی یک مورد می باشد.

وی ادامه داد: از  ۷۵۵ حادثه دیده در ماه گذشته ۳۱۰ نفر مصدوم شدند که ۱۶۶ نفر آنها توسط هلال احمر استان انتقال داده شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در مرداد ماه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در گرگان با ۴۹ مورد حادثه، کردکوی با ۳۸ مورد و مینودشت با ۲۴ مورد بیشترین حوادث استان را پوشش داده اند.

میقانی بیان کرد:  در پایگاه امداد و نجات کردکوی با ۲۸ مورد حادثه، در توسکستان با ۲۲ مورد و در پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش ۲۱ مورد حادثه بیشترین مواردی بوده که نجاتگران جمعیت هلال احمر گلستان در ماه گذشته پوشش دادند.

وی در پایان گفت: در این ماه برای پوشش امدادی حوادث ۱۹۷ بار از آمبولانس ها، ۱۸ بار از خودری نجات و ۹ بار از خودروهای کمکدار استان استفاده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز