بمناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بازدید مشاور وزیر از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۲۱۰۲
بازدید  مشاور وزیر از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل
بازدید آقای ارتقایی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر نظارت فنی و مهندسی بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل صورت گرفت.

به گزارش برنا، ارتقایی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر نظارت فنی و مهندسی با اشاره به مشکلات این استادیوم عنوان کرد: شرکت تجهیز باید نسبت به اولویت بندی و برآورد هزینه های لازم در خصوص روشنایی دکل و ترمیم تارتان استادیوم اقدامات اساسی را انجام دهد.

در ادامه این بازدید، قلندری معاون عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: نزدیک به ۳ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز استادیوم علی دایی اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال دولت دوازدهم این مجموعه کامل شود.
او بیان‌کرد: مجموعه تارتان و روشنایی مجموعه توسط سازمان توسعه و اداره ورزش و جوانان تکمیل خواهد شد و لازم است سازمان مجری هم نسبت به تعمیر و تکمیل مجموعه اقدام کند.
او افزود: تمام اقدامات از قبیل اختصاص برق، آب ، گاز و محوطه سازی در خصوص افتتاح سالن سر پوشیده دو و میدانی از طرف استانداری پیگیری خواهد شد.

سجاد انوشیروانی در جریان این بازدید گفت: تمام هدف اداره ورزش و جوانان استان اردبیل احیای استادیوم علی دایی است که هر گونه کمکی از طرف اداره ورزش و جوانان در جهت تعمیر و تکمیل این استادیوم انجام خواهد گرفت و تا پایان و تکمیل این پروژه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه استادیوم علی دایی باید در شان مردم فوتبال دوست اردبیل تکمیل و در اختیار مردم ورزشکار قرار گیرد، افزود: با توجه به صورت جلسه ای که انجام گرفت کارهای اولیه در جهت برآورد هزینه ها و اعتبارات در راستای تکمیل از طرف مجری و مهندس مشاوره انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز