نماینده اردکان:

با زمین‌خواری باید بدون اغماض برخورد کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲۲
با زمین‌خواری باید بدون اغماض برخورد کرد
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با زمین خواری بدون اغماض برخورد کرد تا اراضی ملی به نام‌های گوناگون مورد سوء استفاده واقع نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با رییس و جمعی از مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و شهرستان اردکان با تسلیت ایام سوگواری شهادت جانسوز حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: اجرای طرح کاداستر از زمین خواری جلوگیری کرده و یک بستر امن در کشورمان ایجاد خواهد کرد و ما در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به دنبال تحقق این امر مهم هستیم.

وی استفاده از سند آمایش استان یزد در حوزه جهاد کشاورزی به ویژه برای شهرستان اردکان را لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه این مورد جزو مطالبات ما از مسوولان جهاد کشاورزی استان است اضافه کرد: جایگاه محصولات کشاورزی اردکان باید مشخص شود و با استفاده از مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، این جایگاه را ارتقاء بخشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید محصولات کشاورزی ارزشمند شهرستان اردکان از جمله روناس، پسته و انار مورد غفلت واقع شود تصریح کرد: دغدغه‌های مرتبط با حیطه فعالیت جهاد کشاورزی را از طریق رایزنی با سایر نمایندگان مجلس در کمیسیون کشاورزی دنبال کرده و تا زمان حصول نتیجه این مسائل را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری خواهیم کرد.

دشتی اردکانی اظهار داشت : باید شاهد همدلی و هم افزایی میان دستگاه ها و نهادهای استانی باشیم، همکاری بین سازمان های مختلف اجرایی استان یزد می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات مردمی را مرتفع سازد.

دشتی اردکانی با بیان اینکه اشتغالزایی ایجاد شده از راه کشاورزی باید بیش از پیش گسترش یابد و در رأس برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های مسوولان این حوزه باشد اظهار داشت: کارشناسان و دست‌اندرکاران در بخش های مختلف جهاد کشاورزی؛ طرح‌های قانون گذاری این حوزه را به نمایندگان مجلس ارائه کنند تا در مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز