پیشکسوت البرزی تیم استقلال:

استقلال محکوم به قهرمانی در جام حذفی است/ مجیدی حرف های زیادی برای گفتن دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۳۰۴۷
استقلال محکوم به قهرمانی در جام حذفی است/ مجیدی حرف های زیادی برای گفتن دارد
پیشکسوت البرزی استقلال تهران در خصوص دیدار نهایی این تیم در جام حذفی گفت: استقلال تا به اینجا در لیگ و جام حذفی عملکرد مطلوبی داشته و محکوم به قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فرشاد فلاحت زاده اظهار کرد: تیم تراکتور از بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده و آن ها هم با اینکه سهمیه آسیایی خود را قطعی کرده اند اما بدنبال بالا بردن جام حذفی هستند.

وی ضمن پیش بینی درخصوص این دیدار گفت: اعتقاد دارم در این دیدار تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و با تمرکز بیشتری بازی کند می تواند قهرمان جام حذفی شود؛ ضمن اینکه عدم حضور هواداران هم می تواند تا حدودی به حفظ آرامش دو تیم کمک کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن حمایت از فرهاد مجیدی گفت: نباید فراموش کنیم که مجیدی هیچ نقشی در بسته شدن تیم در ابتدای فصل نداشت اما با نشستن روی نیمکت توانست نتایج خوبی را کسب کند و علاوه بر نایب قهرمانی در لیگ به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کند.

فلاحت زاده تأکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و طبیعی به نظر می رسد که مدیران باشگاه انتظارات زیادی از سرمربی خود داشته باشند اما معتقدم مجیدی در صورت اعتماد به جایگاهش می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجیدی نباید وارد برخی حواشی شود گفت: طبیعی است که مربی جوان مثل یک مربی کارکشته نتواند با حواشی برخورد کند اما مجیدی برای موفقیت روی نیمکت استقلال باید به برخی حواشی تن ندهد.

پیشکسوت البرزی تیم استقلال با اشاره به شایعات بازگشت استراماچونی به ایران گفت: مربیان خارجی با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی ما نمی توانند آورده چندانی برای فوتبال ایران داشته باشند لذا در حال حاضر اعتماد و حمایت از فرهاد مجیدی را به بازگرداندن استراماچونی ترجیح می دهم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز