استاندار کردستان:

توسعە کردستان خواست اصلی رهبر معظم انقلاب از مسئولان است/نماینده ولی فقیه محور وحدت و همدلی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۳۰۹۸
توسعە کردستان خواست اصلی رهبر معظم انقلاب از مسئولان است/نماینده ولی فقیه محور وحدت و همدلی است
استاندار کردستان توسعە را خواست اصلی رهبر معظم انقلاب از مسئولان عنوان کرد و وجود نماینده ولی فقیه در استان محور وحدت و همدلی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: انتخاب نماینده جدید ولی فقیه در استان انتخابی مبارک و فرخنده برای استان است.

وی با اشاره به خدمات ۱۰ ساله آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در کردستان افزود: مردمداری، حسن خلق، رفتار بسیار محترمانه با آحاد مردم و تواضع از ویژگی‌های رفتاری ایشان بود.

مرادنیا با اشاره به ارتباطی که نماینده ولی فقیه با مردم و مجموعه مدیران استان داشت اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در استان، پیگیر مسائل و مشکلات استان بود و از طرفی عامل همراهی و همدلی مردم و مسئولان به شمار می رفت.

استاندار کردستان به ارتباط تنگاتنگ آیت‌الله حسینی شاهرودی با نمایندگان دولت در استان اشاره و یادآور شد: این ارتباط و همراهی تنگاتنگ و دوسویه بود و تنها هدفی که دنبال می‌شد کمک به توسعه استان بود.

وی با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب برای توسعه کردستان اضافه کرد: این استان هنوز هم از برکات سفر رهبری برخوردار است و طرح هایی از اعتبارات دفتر رهبری بهره‌مند شدند که در قالب مصوبات سفر سال ۸۸ رهبر هم نبود.

مرادنیا گفت: جاده مریوان - سنندج از مسیرهای خطرناک و استراتژیک استان به شمار می‌رود که امسال ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دفتر رهبری اعتبار دارد و پارسال هم ۴۰ میلیارد تومان و سال قبل از آن هم ۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته بود.

استاندار کردستان با اشاره به دیدار سال گذشته مسئولان استان با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان انجام شد گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که برای توسعه کردستان بجنگید و یقه بگیرید و بر اساس همین فرموده ما سعی کردیم تا با لطف خدا و حمایت های صورت گرفته است کارهای خوبی را برای پیشبرد توسعه استان انجام دهیم.

مرادنیا مجموعه خدمات انجام شده در استان را مربوط به نظام اسلامی دانست و افزود: کارهای زیربنایی مهمی در استان انجام شده است که آثار و برکات آن را مردم به مرور زمان شاهد خواهند بود.

استاندار کردستان از نماینده جدید ولی فقیه در استان هم خواست تا با همراهی، حمایت و همدلی با مدیران اجرایی استان، مسیر توسعه را که خواسته اصلی رهبری است هموار و زمینه خدمت به مردمی را که با پایمردی در راه انقلاب ثابت قدم بودند فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز