استاندار لرستان:

افتتاح محور چهار خطه خرم آباد -کوهدشت تا خرداد ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۲:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۳۵۳۸
افتتاح محور چهار خطه خرم آباد -کوهدشت تا خرداد ۱۴۰۰
سید موسی خادمی گفت: محور چهار خطه خرم آباد -کوهدشت تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که   در شهرستان کوهدشت برگزار شد.ه بود، از تصویب مصوباتی در حوزه های مختلف از جمله راه روستایی و شهری آب شهری و روستایی، بهداشت و درمان و حوزه راه و شهرسازی و  گردشگری خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد تعدادی از پروژه های نیمه تمام در بازه زمانی مشخصی که تعریف شده است به نتیجه برسد.

او از جمله مهمترین این پروژه ها را چهار خطه کردن جاده کوهدشت -خرم آباد عنوان کرد وافزود: مقداری از جاده مذکور باقی مانده است و قرار شد بخشی از جاده را تا  آبان ماه و بخش دیگری را تا پایان سال و کل جاده تا خرداد ماه آینده چهار بانده شود.

استاندار لرستان همچنین به بهره برداری از بیمارستان کوهدشت به عنوان یکی از پروژه های خیلی مهم اشاره کرد و گفت:  فاز اول بیمارستان تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد و پس از ان قرار داد فاز دوم را خواهیم بست.

او همچنین به ساخت هشت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شهری و روستایی برای تامین آب شرب این شهرستان اشاره کرد و با اشاره به اب رسانی به دو کانون عشایر، گفت: حدود هزار هکتار از زمین‌های شهرستان کوهدشت توسط چندین ایستگاه پمپاژ  به کشاورزی آبی تبدیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز