دبیر انجمن مردم نهاد ڕێبازی ڕووناک:

برگزاری پویش کتابخوانی«خواندەام-بخوان» در شهرستان سقز

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۶
برگزاری پویش کتابخوانی«خواندەام-بخوان» در شهرستان سقز
انجمن مردم نهاد «ڕێبازی ڕووناک» نخستین فعالیت رسمی خود را با برگزاری پویش کتابخوانی «خواندەام-بخوان» در یکی از مکان‌های عمومی شهرستان سقز برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، هیمن امینی دبیر با اشارە به شیوه اجرایی طرح در فضای باز و استقبال خوب مردم نسبت به اهدا و هم‌چنین امانت دادن کتاب‌ها، اظهار داشت: با توجه به شرایط کاملا متفاوت کنونی نسبت بە سال‌های قبل، شاهد کاهش فعالیت‌های فرهنگی و مدنی بودیم، اما با پیش‌گرفتن ساز و کارهای مختص به وضعیت حال حاضر، هم چون رعایت پروتُکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجازه نداده‌ایم روحیه‌ی کار جمعی در بین جوانان دچار رکود و سرخوردگی شود.

وی به همیاری اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان، شورا و شهرداری محترم شهرستان نسبت به اختصاص دکه فرهنگی پارک، نهاد کتابخانه‌های عمومی، اهدای کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اشاره کرد و گفت: تسهیل برگزاری فعالیت کتابخوانی از سوی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و سایر ارگان‌ها، بر حمایت و همکاری بیشتر مراکز و نهادهای دولتی برای تقویت روحیه کار گروهی و تعامل بیشتر میان مردم افزوده است.

 دبیر انجمن مردم نهاد ڕێبازی ڕووناک در پایان افزود: برنامەهای متفاوت و تاثیرگذاری دیگری در حوزه کتاب و کتابخوانی در آیند‌ه‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

گفتنی ست پویش کتابخوانی، در طول هفته  دریک روز مشخص، کتاب‌های خوانده شده اهدایی را که از سوی مردم و یا خود اعضابه انجمن تحویل داده شده،  برای کسانی که به هر دلیلی امکان دسترسی و تهیه کتاب را ندارند، در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز