استاندار لرستان:

آموزش و پرورش اجازه نمی دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۳۷۹۱
آموزش و پرورش اجازه نمی دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند
سید موسی خادمی گفت: به مردم عزیز اطمینان می دهیم که همه شرایط لازم در آموزش و پرورش سنجیده شده و اولیا خیالشان راحت باشد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز شنبه در مراسم نمادین بازگشایی و آموزش مجازی مدارس استان لرستان  که  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دبیرستان شکوه خرم آباد برگزار شده بود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان ، معلمان و فرهنگیان و  ابراز خرسندی به خاطر آغاز بهار تعلیم و تربیت از همه فرهنگیان معلمان و کسانی که در آماده سازی مدارس ،فضاهای آموزشی و تولید محتوای آموزشی نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به اینکه امسال کار تعلیم و تربیت سخت تر از سالهای گذشته است افزود: مدیران و معلمان در فرایند آموزش و پرورش امسال، کار سخت تری نسبت به گذشته دارند و موضوع مهم آموزش را به روش تلفیقی مجازی و حضوری انجام می دهند و امیدواریم که دانش‌آموزان با سعی و تلاش به وظایف خود عمل کنند و سال خوبی را از لحاظ تحصیل علم و دانش داشته باشند.

 خادمی تصریح کرد: آموزش در مدرسه و حضور در کلاس درس آثار متفاوتی با آموزش مجازی دارد و امیدوارم به زودی چنین فرصتی برای همه عزیزان فراهم شود و عزیزان ما بتوانند در مدرسه در کنار هم باشند.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش، گفت: به مردم عزیز اطمینان می دهیم که همه شرایط لازم در آموزش و پرورش سنجیده شده و اولیا خیالشان راحت باشد که آموزش و پرورش اجازه نمی دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند و با رعایت همه ضوابط کار آموزش را انجام خواهند داد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز