رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور دربازگشایی مدارس استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷۵
طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور دربازگشایی مدارس استان
سرهنگ "مرتضی چغلوند از اجرای طرح ویژه نظم بخشی به ترافیک از 15 شهریور ماه همزمان با بازگشایی فیزیکی مدارس در معابرشهری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ  چغلوند امروز در گفت وگو با رسانه ها ضمن اشاره به تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس در استان ، اظهار کرد: طرح ویژه ترافیکی پلیس به منظور تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان اجرا خواهد شد .

او افزود: تامین ایمنی دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی ، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان ها و آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می رود .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تصریح کرد: بر اساس قانون از تردد سرویس های مدارس بدون مجوز و همچنین بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو و خودرو های فاقد معاینه فنی جلوگیری و با رانندگان خاطی برخورد می شود.

او از خانواده ها خواست ؛ برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مدارس به جای استفاده از خودروی شخصی برای حمل و نقل فرزندان استفاده کنند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز