برای حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان؛

" نیما نکیسا " سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۳۹۳۱
 نیما نکیسا  سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران شد
نیما نکیسا به عنوان سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران جهت حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرتیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان ایران در این ارتباط اظهار کرد: برای هدایت فنی تیم منتخب دانشجویان ایران گزینه های مختلفی مدنظر قرار گرفت و مذاکراتی با برخی از آنها انجام شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه فنی و علمی نیما نکیسا و سوابق ارزشمند وی در فوتبال ملی کشور وی به عنوان گزینه نهایی هدایت تیم منتخب دانشجویان ایران در مسابقات بین دانشگاهی جهان مدنظر قرارگرفت وخوشبختانه پس توافقات صورت گرفته وی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تلاش ما حضور تیمی قدرتمند وشایسته از کشورمان در مسابقات بین دانشگاهی جهان است گفت: طی روزهای آینده برنامه های آماده سازی تیم توسط سرمربی اعلام و بر اساس آن اردوها و بازی های دوستانه و تدارکاتی برنامه ریزی خواهد شد.

مدیرتیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان ایران زمان برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشگاهی را بهمن ماه سال جاری در کشور بلژیک عنوان کردو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن ، احتمال  آن وجود دارد تا زمان و مکان برگزاری مسابقات دستخوش تغییر شود.

ابراهیمی با تاکید براینکه هیچ گونه ارتباطی بین تیم منتخب بین دانشگاهی ایران با فدراسیون ملی ورزش دانشجویی تحت نظارت وزارت علوم وجود ندارد و این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش بین دانشگاهی  (pcu )و کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود گفت: دکتر بهرام قدیمی و کادر اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش بین دانشگاهی در ایران بر روند فعالیت های این تیم ها نظارت کامل دارند و تمامی ضوابط و قوانین جاری کشور در خصوص شکل گیری ، آماده سازی و اعزام این تیم ها رعایت خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: تیم فوتبال  در ادوار گذشته نیز با عنوان تیم منتخب دانشجویان ایران  وبا حضور برخی چهره های نام آشنای فوتبال ملی شکل گرفته وبه مسابقات اعزام شده است و در چندین دوره عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز