در ازنا رخ داد؛

دستگیری کلاهبردار ۹۸۰ میلیاردی با ۲۴۰ شاکی

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۶۰۲۷
دستگیری   کلاهبردار  ۹۸۰  میلیاردی  با  ۲۴۰  شاکی
فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان "ازنا" خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت:  متهم با وعده های سود به پول از 240 نفر، مبلغ 980 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

او افزود: در پی مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس شهرستان "ازنا" مبنی بر اینکه یک نفر با شگردهای متقلبانه در شهرستان های تابعه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دست ماموران قرار گرفت.

سردار مهدیان نسب  تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و مراجعات حضوری شکات مشخص شد، کلاهبردار که فردی مغازه دار و کاسب بوده به مدت 2 سال با سوء استفاده از اعتماد مردم و با وعده سود پول هنگفت بابت سپرده گذاری نزد وی، موفق شده از 240 شهروند در شهرستان های "ازنا و الیگودرز" مبلغ 980  میلیارد تومان کلاهبرداری کند.#

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و جامع پلیسی، متهم را در شهرستان ازنا شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این کلاهبردار در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به توصیه های پلیسی در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز