رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

شناسایی ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان / جانباختن ۲ بیمار دیگر

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۶۱۳۹
شناسایی ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان /  جانباختن ۲ بیمار دیگر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بستری شدن ۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در کردستان خبر داد و بیشترین شمار مبتلایان را مربوط به سنندج اعلام کرد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرزین رضاعی در بیان آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان اظهار داشت: درسنندج ۵۳ نفر، سقز ۷ نفر، کامیاران ۷ نفر، مریوان ۹ نفر، قروه ۴ نفر، بیجار ۳ نفر، بانه ۸ نفر، دیواندره ۱ نفر و دهگلان  ۱ نفر بستری شده اند.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون ۴۴۶ نفر است که 85 نفر در سقز، 157 نفر در سنندج، 38 نفر در قروه، 33 نفر در بانه،  26 نفر در مریوان، 27 نفر در بیجار، 38 نفر در کامیاران، 32 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان جان‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رضاعی تصریح کرد: شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز