معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج خبر داد:

تبدیل وضعیت ساعتی ۱۰۳ پرسنل شهرداری سنندج به شرکتی

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۷۷۵۱
تبدیل وضعیت ساعتی ۱۰۳ پرسنل شهرداری سنندج به شرکتی
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج از تبدیل وضعیت قرارداد 103 نفر از پرسنل ساعتی این شهرداری از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این مهم موجب ایجاد انگیزه کاری در بین کارکنان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، کمال کاظمی گفت: قرارداد پرسنل ساعتی این شهرداری به شرکتی تغییر یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج عنوان کرد: طبق ماده ۲ قانون‌اداری و استخدامی کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور در پنج گروه کارمندان رسمی و پیمانی، قراردادی انجام کار معین، کارگران دائم و کارکنان دارای قرارداد موقت مشاغل کارگری سازماندهی می شوند.

کمال کاظمی گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های کارکنان و کارگران  بحث امنیت شغلی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل خدمات متنوع وگسترده شهرداری ها احکام کار گزینی کارکنان و پرداختی ها متناقض و نامتعارف  بوده وبه همین دلیل بحث ساماندهی و تبدیل و ضعیت نیروهای این شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

 کاظمی بیان کرد: برخی از نیروهای شهرداری تحت عنوان نیروهای ساعتی برای پاره ای از امورات به کارگیری شده بودند که با هدف ایجاد وحدت رویه، هماهنگی بیشتر مابین مجموعه وافزایش انگیزه کاری، اقدامات لازم در جهت تبدیل وضعیت آنها صورت گرفت.

 وی از تبدیل وضعیت قرارداد 103 نفر از پرسنل ساعتی این شهرداری از  ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: این مهم موجب ایجاد انگیزه کاری در بین کارکنان و کارگران شده است.

 کاظمی افزود: پس از انجام مراحل تبدیل  وضعیت این پرسنل به شرکت طرف قرارداد شهرداری معرفی  و نسبت به عقد قرارداد با شرکت اقدام نمودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج  اعلام کرد: بهره مندی از مزایای اضافه کار، جمعه کاری برای پرسنل تبدیل وضعیت شده و همچنین کاهش روابط کاری و تبعات مالی و حقوقی نیز با این اقدام کاسته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز