معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

۸۰ واحد اقتصادی استان در تملک ۷ بانک قرار دارند

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۷۸۰۴
۸۰ واحد اقتصادی استان در تملک ۷ بانک قرار دارند
اسد عبدالهی گفت: ۷۷ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عبدالهی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: میزان جذب اعتبارات اختصاص داده شده به حوزه اشتغال روستایی و پرداخت به متقاضیان، مهمترین موضوع جلسه امروز بود که مورد بررسی قرار گرفت .

اوافزود: تاکنون ۷۷ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده و فرآیند پرداخت مابقی اعتبار در دست اقدام است .

عبدالهی تصریح کرد: به منظور افزایش سرعت در پرداخت تسهیلات، متقاضیان توانمند و دارای اهلیت به بانک های عامل معرفی شده اند .

ا.و بیان کرد: در اواخر سال ۹۶ حدود ۱۱۰ واحد اقتصادی به دلیل مشکلات مختلف به تملک بانک ها درآمده بود که طی شش ماهه نخست امسال ۳۰ واحد آنها با واگذاری به سرمایه گذار جدید، به چرخه اقتصادی استان بازگردانده شدند و این روند ادامه خواهد داشت .

عبدالهی گفت: ۸۰ واحد اقتصادی دیگر استان در تملک ۷ بانک قرار دارند که با برنامه‌ریزی انجام شده، از این طرح ها بازدید خواهد شد و با حضور سرمایه گذار و بانک عامل در زمینه تعیین تکلیف آنها، تصمیم مناسب اتخاذ خواهد شد .

اوتاکید کرد: برخی از بانک های استان با پرداخت صد درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، عملکرد خوبی در زمینه جذب اعتبارات داشته اند و مابقی بانک ها نیز مکلفند در فرصت یک ماهه ای که به آنها داده شده، شرایط پرداخت تسهیلات به متقاضیان را فراهم کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز