دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یزد:

رسانه ها به توسعه یزد کمک کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۷۸۶۶
رسانه ها به توسعه یزد کمک کنند
مسوولان رسانه‌ها به خصوص مطبوعات با هم‌افزایی، تهیه ، انعکاس اخبار و گزارش های موثق و مناسب به توسعه همه جانبه و متوازن این استان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا حدادزاده" دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یزد شنبه شب در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد افزود: نقش خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه اهمیت بسیاری دارد و برای رسیدن به اهداف متعالی تعیین کننده است .

وی با قدردانی از اقدامات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان که برای کمک به نظام و مسوولان همواره رسالت خطیر خود را قانونمند انجام می‌دهند، ادامه داد: برای رسیدن به توسعه فراگیر باید شاهد همراهی تمامی فعالان رسانه و نشریه های  استان باشیم.

این مقام قضایی مرکز استان اظهار کرد: خانه مطبوعات و اعضای آن باید متناسب با شرح وظایف خود در راستای هم‌افزایی ظرفیت رسانه‌ای به نفع توسعه ایفای نقش کنند که انجام آن به تلاش و همکاری جدی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و خدمت به مردم و جامعه اسلامی نیاز است.

به گفته حدادزاده، ظرفیت‌های خوبی در عرصه رسانه و مطبوعات با حضور افراد دلسوز و علاقه‌مند در استان وجود دارد که باید برای خروجی هرچه بهتر کار نسبت  به برنامه‌ریزی و هماهنگی و بهره‌گیری از تمامی نیروها بیش از گذشته اقدام صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز