مدیرعامل باشگاه صبا یزد:

نتیجه آزمایش کرونا بازیکنان فوتسال صبا یزد منفی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳۰
نتیجه آزمایش کرونا بازیکنان فوتسال صبا یزد منفی است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی صبا یزد با اشاره به نتیجه آزمایش کرونا اعضای این تیم گفت: با مشخص شدن نتایج، علاوه بر کادرفنی ، تمامی بازیکنان تاکنون به این ویروس آلوده نشده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید عزیز یونسی" مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی صبا با اشاره به برگزاری تمرین تیم برای حضور در لیگ دسته ۲ فوتسال کشور گفت: تا شروع رقابت‌ها علاوه بر تداوم تمرین چند دیدار تدارکاتی در یزد و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات در ۶ گروه با حضور ۴۰ تیم به صورت متمرکز آغاز می‌شود و تیم صبا در گروه پنج با سناتور میبد، مارون کهگیلویه، امیدپیروز آران و بیدگل، پدافند رعد اصفهان، پویانیکان گز برخوار و دلسوختگان اهل بیت قم هم‌گروه است.

یونسیادامه داد: اولین مسابقه تیم صبا یزد شنبه پنجم مهرماه آینده از ساعت ۱۶ در سالن شهدای میبد در برابر تیم سناتور این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

در پایان لیگ دسته ۲ فوتسال کشور تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کند.

مرحله دوم پیکارها به صورت مجتمع در یکی از شهرهای ایران برگزار می‌شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.

تیم‌های صبا یزد و سناتور میبد به عنوان ۲ نماینده استان یزد در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد و یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز