آغاز اصلاح هندسی میدان مدرس خوی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۸۷۶۰
آغاز اصلاح هندسی میدان مدرس خوی
شهردار خوی در گفتگو با خبرنگاران از اجرای اصلاح هندسی میدان مدرس خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محرم اکبرزاده افزود: پروژه های عمرانی شهرداری در بخش های مختلفی صورت می گیرد و یکی از سر فصل های عمرانی شهرداری بهبود ترافیک شهری است که در این بخش پروژه های متنوعی برای بهسازی روند تردد و بهبود ترافیک شهری پیش بینی و اجرا می شود.

شهردار خوی تاکید کرد: زیباسازی، اصلاح ساختاری معابر ومیادین بر پایه مفاهیم و عناوین متناسب و اصول شهرسازی بویژه توجه به ایجاد جلوه های جاذب و نورپردازی از موضوعات موثر در بهبود فضای شهری است و می تواند گام مهمی در افزایش جذابیت های بصری در کنار رفع مشکلات ترافیکی باشد.

وی اظهار داشت: اصلاح هندسی میادین بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می گیرد بر همین اساس اصلاح هندسی میدان مدرس که میدان اصلی و قدیمی منطقه شهانق در دستور کار قرار گرفته و برداشت محوطه داخلی میدان مذکور انجام شد.  

شهردار خوی گفت: اصلاح هندسی مدرس طی روزهای اخیر در دست اجرا بوده و این میدان حذف شده و  با  ایجاد فضای مناسب به شکل تقاطع دارای چراغ راهنمایی سه زمانه تبدیل می شود که در این صورت، مسیرهای بلوار مدرس و بلوار رسالت هر کدام با یک چراغ  و زمانبندی مستقل و مسیر ورمزیار و سمت میدان مجتهد( شهید حاج آقا رضالو) با یک چراغ مشترک هدایت مسیر خواهند شد.

اکبرزاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بهسازی مسیرهای، جداول هر دو سمت و پیاده روسازی  دو طرف بلوار پوریای ولی از میدان مدرس تا تقاطع امام حسین(ع) و بهسازی محدوده پارک لاله شهانق نیز در این منطقه قدیمی شهر خوی طی سال جاری از سوی شهرداری انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های حوزه ترافیک اذعان داشت: در حال حاضر دو مورد دوربرگردان در دو سمت بلوار مطهری منتهی به میدان شهید نصرالهی در دست اجراست و دوربرگردان دیگری نیز در کمربندی شهید حاجی قلیزاده ( به سمت مسیر وار) برای رفع مشکل تردد شهروندان در بازگشت به میدان شهدای مدافع حرم ایجاد شده است.

وی گفت: بزودی پروژه بهسازی مسیر حد فاصل تقاطع امام حسین (ع) و میدان آقاصادق  همچنین اصلاح این میدان آغاز شده و میدان مذکور نیز به تقاطع چراغ دار تبدیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز