سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

ظرفیت بالای استان سمنان در رشته تکواندو، یاری گر فدراسیون در حوزه قهرمانی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۹۰۲۹
ظرفیت بالای استان سمنان در رشته تکواندو، یاری گر فدراسیون در حوزه قهرمانی است
مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت تکواندو، ظرفیت بالای استان سمنان در رشته تکواندو را یاری گر فدراسیون در حوزه قهرمانی دانست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت تکواندو ظرفیت بالای استان سمنان در رشته تکواندو را یاری گر فدراسیون در حوزه قهرمانی دانست.

مرادی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، فرهادی مسئول امور مجامع و کمیته استان های فدراسیون و اعضای جامعه تکواندو استان، انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان بهترین فدراسیون در جهان را تبریک گفت. وی در ادامه برگزاری این انتخابات و رقابت بین کاندیدا را امری مطلوب توصیف کرد و بر استفاده از همه ظرفیت های جامعه تکواندو در ارتقای این ورزش توسط رئیس جدید هیئت تکواندوی استان تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت تا زمانی که در این مسئولیت قرار دارد با همه توان برای تعالی ورزش استان تلاش خواهد کرد. وی در انتها افزود در طی چهار سال گذشته رتبه هیئت تکواندو استان سمنان از 28 به رتبه 13 ارتقا پیدا کرده که این خود نشانه پویایی این رشته ورزشی در استان هست و قطعا با حمایت فدراسیون از جامعه ورزش تکواندو در استان سمنان، ورزشکارن این استان می توانند یاری گر فدراسیون در حوزه قهرمانی و افتخار آفرینی در سطوح ملی و بین المللی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز