معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور:

نخبگان در جریان‌سازی مثبت استان‌ها مشارکت کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۹۳۶۶
نخبگان در جریان‌سازی مثبت استان‌ها مشارکت کنند
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور گفت: مسوولان استان‌ها باید از نخبگان در جریان‌سازی مثبت استانی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آریا الستی روز چهارشنبه در آیین معرفی سرپرست بنیاد نخبگان استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری افزود: امکان دادن به نخبگان برای جریان سازی مثبت در استان‌ها مانند سمنان امری بسیار ارزشمند است که از مسئولان استان به واسطه این رویکرد تقدیر می کنیم.

وی بیان کرد: بنیاد نخبگان همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، یک بنیاد ملی و راهبردی است و یک سازمان رقیب و موازی برای سایر دستگاه های اجرایی نیست.

الستی با بیان اینکه نباید از بنیاد نخبگان انتظار جریان سازی مثبت مالی در استان ها داشت ادامه داد: برنامه ریزی و هماهنگی بین نهادی از وظایف اصلی بنیاد نخبگان است که در اساسنامه آن نیز درج است.

وی بیان کرد: توانمند سازی ظرفیت ها و به کارگیری نخبگان با استفاده از ظرفیت های هماهنگی، برنامه ریزی و تعامل بین دستگاهی نیز از وظایف اصلی این بنیاد است.

وی تاکید کرد: تعامل دوسویه بنیاد نخبگان با سایر دستگاه های اجرایی استانی به منظور افزایش حضور و اثرگذاری نخبگان در محیط های کاری خود، بسیار دارای اهمیت است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور یادآور شد: سمنان یکی از استان هایی است که به بنیاد نخبگان نگاهی مثبت در راستای هماهنگی بین دستگاهی داشته است که یکی از اهداف اصلی بنیاد نخبگان است.

در این آیین ، با حضور فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ، رضا کی‌پور به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان سمنان معرفی و از خدمات ۱۰ ساله داود فیض در این مسوولیت تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز