مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

جمع آوری کمک های شور عاطفه ها در ۱۰ پایگاه

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۹۵۶۶
جمع آوری کمک های شور عاطفه ها در ۱۰ پایگاه
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمد رسول شیخی زاده صبح امروز در محل برپایی پایگاه جمع‌آوری کمک و برنامه شور عاطفه‌ها در میدان آزادی سنندج عنوان کرد: باهدف جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ۱۰ پایگاه ثابت در ۱۰ شهرستان استان ایجادشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در مدارس نیز با ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزان تشکیل می‌شود هماهنگی لازم را با آموزش‌وپرورش انجام داده‌ایم و امیدواریم شاهد مشارکت خوب مردم خیر استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان از حمایت این نهاد از ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند خبر داد و گفت: تمام نیازهای دانش‌آموزان شناسایی‌شده و به‌محض جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع خواهد شد.

به گفته وی، در مرحله نخست ۱۰۰ هزار تومان برای هزینه ثبت‌نام و کتاب دانش‌آموزان به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت این نهاد واریزشده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان هدف‌گذاری امسال را جمع‌آوری دو میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان کمک به‌صورت نقدی و کالایی عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز دو میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز