مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز:

پیگیر تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج تا پایان دولت هستیم / حامی تیم‌های لیگی و قهرمانان خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰۰
پیگیر تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج تا پایان دولت هستیم / حامی تیم‌های لیگی و قهرمانان خواهیم بود
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید براینکه باید از ظرفیت های صنعتی این استان برای توسعه ورزش بهره گرفت گفت: تلاش می کنیم سالن 6 هزار نفری کرج به عنوان یکی از پروژه های شاخص استان تا پایان دولت تدبیر وامید به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی شامگاه جمعه با حضور در برنامه ورزشی شبکه استانی البرز اظهار کرد: هیچگاه در جایگاه مدیر کلی نبودم و نخواهم بود بلکه فقط هماهنگ کننده امور ورزش و جوان استان البرز هستم .

وی افزود: درب اتاق من به روی خانواده بزرگ ورزش و جوانان البرز باز است،در کنار هیات های ورزشی که ظرفیت قهرمانی داشته باشند خواهیم بود و موانع و مشکلاتشان را مرتفع می کنیم.

جانعلی با اشاره به اینکه هیات های ورزشی نباید از نداشتن سالن برای تمرین رنج ببرند بلکه باید بدون استرس و با آرامش برنامه های هیات مربوطه را پیش ببرند گفت: در عین حال هیچ ورزشکاری  به دلیل داشتن مشکلات مالی نباید ورزش را کنار بگذارد .

متولی ورزش وجوانان استان البرز در ادامه گفت: از تیم های البرزی حاضر در لیگ های مختلف کشور حمایت خواهیم کرد و تنهایشان نخواهیم گذاشت البته باید در نظر داشته باشیم که وظیفه اداره کل تیمداری نیست .

وی با تاکید براینکه می بایست از ظرفیت مراکز صنعتی استان در جهت حمایت مادی و معنوی از تیم های حاضر در لیگ های مختلف کشور استفاده کرد گفت: از پیوستن ورزشکاران البرزی به تیم های سایر استانها جلوگیری خواهیم کرد و زمینه فعالیت برای ورزشکار را در خود استان فراهم می کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به مهمترین پروژه ملی ورزشی استان اشاره کرد و گفت:پیگیر مشکلات ورزشگاه 6هزار نفری کرج به صورت ویژه  خواهم بود و هرچه سریعتر با کمک استاندار همیشه همراه ونماینده های ورزش دوست البرزی در جهت تزریق اعتبارات لازم و تکمیل آن گام خواهیم برداشت.

جانعلی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان دولت تدبیر و امید ورزشگاه 6هزار نفری کرج افتتاح و به سرانه های ورزش استان اضافه شود.

این مسئول یکی از اولویت های شورای ورزش البرز را حمایت از ورزشکاران و تیم های حاضر در لیگ های مختلف کشور عنوان کردو گفت: در این راستا از تیم های شهدای رزکان، مقاومت البرز و گل ریحان با کمک مسئولین استانی حمایت خواهیم کرد  .

وی به حوزه جوانان اشاره کرد وگفت: از طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد البرز (سمن ها) و جوانان حمایت خواهیم کرد چرا که جوانان فعال در غالب سمن ها سرمایه های جامعه به شمار می روند.

جانعلی در پایان گفت: جوانان فعال بدون هیچگونه چشم داشت مالی از آنجایی که دغدغه رفع مشکلات شهر و کشور خود را دارند به صورت داوطلبانه کار می‌کنند که نقش آنها هنگام بروز بحران‌ها و حوادث بیش از همیشه به چشم می‌آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز