آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

ورزش باعث کاهش اعتیاد و ناهنجاری در جامعه می شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۱۲۳۵
ورزش باعث کاهش اعتیاد و ناهنجاری در جامعه می شود
آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، فعالیت ورزشی باعث کاهش اعتیاد و ناهنجاری در جامعه خواهد بود .

به گزارش برنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس، رییس و اعضای هیات رییسه هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ، آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی دیدار کردند .

آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی، کار در حوزه ورزش بخصوص ورزش روستایی را عبادت خواند و خطاب به اعضا گفت: به کار خود به چشم عبادت نگاه کنید و هر قدمی که در راستای سلامت جامعه مفید است محکم بردارید.
او افزود: ورود شما به بحث ورزش روستایی خیلی کار خوبیست برای اینکه در روستا بعد از فصل کار اکثرا بیکار هستند و بستر مناسبی برای فعالیت شماست که بهینه باید از این فرصت استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عنوان کرد: این کار و فعالیت شما باعث کاهش اعتیاد و ناهنجاری در جامعه مخاطبتان خواهد بود .
او در بخش دیگری از سخنانش، شناسایی و ترویج سنتها و بازیهای قدیمی را کار مهمی در حفظ هویت جامعه عنوان کرد و ادامه داد: نخبگان جامعه باید در به تحرک در آوردن جامعه کوشا باشند.
او اضافه کرد: بحمدالله در اردبیل فضا برای استفاده عموم زیاد است و باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ ، سنت و بازیهای بومی و محلی استفاده شود و سعی گردد آنها را به ثبت ملی حتی جهانی برسد .
علی تقی زاده در این دیدار ضمن ارائه گزارش از عملکرد هیات و معرفی اعضای هیات رییسه از اهداف و برنامه های هیات توضیحاتی ارائه داد و افزود: ارتقاء سلامت جسمانی و روانی جامعه بخصوص جامعه روستایی و شناسایی و ترویج سنت ها، آداب و رسوم و بازیهای بومی و محلی و شناسایی استعدادهای جامعه مخاطب از اولویت‌های هیات است.
او افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی ، برگزاری دوره های تربیت مربی و تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون در راستای ارتقای شادابی جامعه جزو دیگر برنامه های مهم این هیات است.
رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان، آقای انوشیروانی، افزود: با حمایت‌های اداره کل امسال در حوزه ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شاهد شکوفایی و برنامه های خوبی خواهیم بود
در پایان آیت الله عاملی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای هیات و همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان برای رسیدن به اهداف اضافه کرد: این کارها مقدمه ای برای تربیت نسل آینده با هویت است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز