در راستای همکاری و ارتقای شایستگی، حرفه ای دانشجو معلمان ؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دانشگاه فرهنگیان لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۴۹۱
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دانشگاه فرهنگیان لرستان
در جلسه ای با حضور مسئولین دانشگاه فرهنگیان لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تفاهم نامه ی همکاری مشترک به امضا رسید.

⁩به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این جلسه که با حضور جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، و محمدرضا آذرخش مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد؛ بر توسعه و گسترش همکاری های بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل فنی و حرفه ای استان تاکید شد.

محمدرضا آذرخش مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به یکنواخت بودن و سنتی بودن آموزش های فنی و حرفه ای در سنوات گذشته خاطر نشان کرد:وظیفه ما در مورد نهادینه کردن فرهنگ کار یک تکلیف ملی است و تلاش شده است تا آموزش های مهارتی به کلیه سطوح و لایه‌های اجتماعی نشر داده شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان افزود: هدف از این تفاهم نامه اعطای مجوز تاسیس مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی به دانشگاه فرهنگیان به منظور توانمندسازی دانشجو معلمان و مربیان موسسات آموزش عالیست.

در این جلسه علی آقایی جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان انعقاد این تفاهم نامه را گامی بلند در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش دانست و افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، معلمان بالقوه ای هستند که طی چهار تا شش سال آموزش مستمر به دستگاه بزرگ آموزش و پرورش وارد می شوند.

او با تأکید بر لزوم آموزش مهارتی در کنار آموزش های تئوری به دانشجو معلمان، گفت: بعضی از دانشجو معلمان قطعا باید در مدارس روستایی و عشایری مشغول به خدمت شوند که باید مهارت هایی در زمینه های مختلف فرابگیرند تا بتوانند در مسائل اجتماعی نیازهای روزمره را مدیریت کنند.

جودکی  با اشاره به رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان در راستای ارتقای شایستگی حرفه ای معلمان ،یادآورشد: همه ارگان ها و دستگاه ها باید این دانشگاه را در وظیفه خطیری که به عهده دارد یاری نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز