آغاز طرح ملی «پویش میز کار - میز ورزش» در خراسان رضوی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۱۵۲۷
آغاز طرح ملی «پویش میز کار - میز ورزش» در خراسان رضوی
رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان اجرای طرح ملی میز ورزش میزکار در خراسان رضوی آغاز شد و با تمام سازمانها مکاتبه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی ضمن اعلام این خبر گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان اجرای طرح ملی میز ورزش میزکار در استان آغاز شد و با تمام سازمانها مکاتبه صورت گرفت.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح در دوران کرونایی جلوگیری از تنبلی و فقر حرکتی کارکنان و ایجاد  شور و نشاط در بین این قشر بود. هر کارمند در حین خستگی کارهای روزمره اداری با انجام حرکات ورزشی انرژی از دست رفته خود را باز میگرداند.

امانی ضمن اشاره به استقبال  سازمان ها از این طرح گفت: کلیپ های زیادی از ادارات شهرستانها و مرکز استان به دست ما رسیده که بعد از جمع آوری و تدوین به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ترس از بیماری واگیردار بدون اینکه بدانیم آرام و خاموش ما را درگیر بیماریهای غیر واگیر مثل چاقی دیابت قلبی عروقی و استرس میکند  که اگر از خود مراقبتی نداشته باشیم بعد از پایان کرونا هم سلامتی خود را از دست خواهیم داد و هم هزینه های کلانی بایدبرای مقابله با بیماری بکنیم، بنابر این لازم است خانواده ها در برنامه ریزی روزانه  دقایقی را برای ورزش وقت بگذارند.

امانی تصریح کرد: رسالت ما  ارائه طرح و حمایت  برای اجرای طرح های ورزش همگانی میباشد و به زودی  طرح ملی مبارزه  با چاقی کودکان را شروع خواهیم کرد.

 وی در پایان از  حمایت فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان و قوچان نژاد معاون امور ورزش از زحمات روسای ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیات های زیر مجموعه این گروه از جمله هیات ورزشهای همگانی استان و کمیته های تحت پوشش  در اجرای  بسیجی پویش  آماده باش تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز