آقا مصطفی؛ این شما و این فردیس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۵
آقا مصطفی؛ این شما و این فردیس
پس از کش و قوس های فراوان بالأخره روز یکشنبه 30 شهریور حکم جلوس مصطفی سعیدی سیرایی بر کرسی شهرداری فردیس توسط وزارت کشور تأیید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این خبر کوتاه خط قرمزی بود بر تمام بلاتکلیفی ها و شایعات پیرامون شهرداری ای که با سرپرست اداره می شد و مردمی که مطالباتشان بر زمین مانده بود.

حامیان مصطفی سعیدی که روز یکشنبه برای چندمین بار پیام های تبریک خود را در فضای مجازی منتشر کردند این بار خیالشان راحت است که تکذیبی درکار نخواهد بود و فرد مورد اعتمادشان بعنوان شهردار به رسمیت شناخته شده است.

مصطفی سعیدی که سابقه حضور در شورای شهر کرج را در کارنامه دارد بخوبی با تهدیدها و فرصت های فردیس آشنایی دارد و در انتخابات مجلس هم توانست پایگاه مردمی خوبی برای خود در این شهرستان دست و پا کند.

آقا مصطفی؛ حال که به عنوان  یکی از مدیران جوان و بومی کرج توانسته اید اعتماد بخش قابل توجهی از جوانان را به خود معطوف سازید لطفا با جان و دل برای فردیس کار کن تا بیش از همیشه فرزندان البرز به خود افتخار کنند ودیار و کشورشان دلگرم.

آقا مصطفی؛ فردیس یعنی فارس، لر، ترک، کرد، بلوچ، شمال و جنوب. لطفا حواستان باشد که این شهرستان 72 ملت جامعه کوچکی از البرز و ایران است و شما امروز نه برای مشق مدیریت بلکه برای خدمت به مردمی که در مقاطعی پای شما ایستاده بودند به این شهر رفته اید.

آقا مصطفی؛ با ابلاغ حکم از سوی وزیر کشور دیگر کسی حق ندارد مدیریت شما در این شهر را به رسمیت نشناسد. شما در چندماه اخیر با تلاش فراوان و حمایت تعدادی از اعضای شورا نشان دادید که انگیزه زیادی برای مدیریت در فردیس دارید اما این شهر امروز بیش از هرچیز تشنه حضور مدیری است که با قطع کردن دست زیاده خواهان و پدرخوانده ها به صورت جهادی فردیس را در مسیر توسعه قرار دهد.

آقا مصطفی؛ شهر پرجمعیت فردیس سرشار از مطالبات شهری، عمرانی، فرهنگی و ورزشی است که در سال های گذشته بر زمین مانده و شما در مدت محدود باقی مانده باید حداقل برای حفظ اعتبار و پایگاه خودتان برای انجام کار در فردیس شب و روز نداشته باشید.

آقا مصطفی؛ بخش خصوصی علاقه زیادی به فعالیت در فردیس دارد لطفا آغازگر مسیری باشید که اعتماد سرمایه گذاران در آن جلب شود و با ایجاد بستر مناسب برای فعالیت آن ها بازوان اقتصادی مدیریت شهری فردیس را تقویت کنید.

 بدون شک همه چیز به شهردار برنمی گردد و اعضای شورای شهر هم باید به سعیدی سیرایی در به آرامش رساندن شهر فردیس کمک کنند و حداقل در سال پایانی فعالیت دوره نخست خود همگی به اتفاق از شهردارشان حمایت کنند.

اختلاف نظرات کلافه کننده، سروصدای زیاد و کندی و بی انگیزگی در انجام امور شهر اعتماد مردم را از مدیرتی شهری نوپای فردیس برگردانده و نمایندگان منتخب در حال حاضر کمتر از یک سال برای خدمت به مردم و جلب نظر آن ها فرصت دارند.

آقایان و خانمِ شورا نشین! لطفا در این اندک زمان باقی مانده همگی یک صدای واحد داشته باشید و حداقل بخشی از دغدغه های مردم را پاسخ دهید. لطفا از ظرفیت شهردار جوان، بخش خصوصی و سرمایه های نهفته در این شهر بیش از حدممکن استفاده کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز